Ik wil graag een proefles! Is dat gratis en hoe meld ik me aan?

U kunt contact met ons opnemen d.m.v. bellen, sms'en, whatsapp of een email te sturen. Daarin zet u uw vraag (leeftijd vermelden van wie de proefles wil volgen). U krijgt dan een bericht van ons. De proefles is gratis.

Hoe gaan de maandelijkse betalingen?

Als u lid wordt vult u het inschrijvingsformulier in wat u van ons krijgt na het volgen van de proefles. U vult ook het automatische incasso gedeelte in wat u vindt op het inschrijvingsformulier. De incasso wordt altijd uitgevoerd tussen de 1e en de 5e van de maand. De maand augustus is bij ons geen betaalmaand. Er is dan ook geen les!

Zijn jullie ook aanbieder van de ooievaarspas?

Jazeker! Na het volgen van de proefles ontvangt u het inschrijfformulier. Daarop kunt u aanvinken op welke manier u gebruik wil maken van de pas. Als u er niet uitkomt kunnen wij u altijd helpen.

Wij hebben een ooievaarspas en ik zou graag het kledingpakket voor dans willen aanvragen. Hoe doe ik dat?

Via Stichting Leergeld vraagt u het kledingpakket aan (dit kunt u online vinden of via het bureau van de ooievaarspas). Als u van Stichting Leergeld het formulier wat u door ons laat tekenen heeft ontvangen, krijgt u van ons een matentabel voor de kleding. Wij bestellen de kleding voor u! U stuurt het door ons getekende formulier met een kopie van het ooievaarspasje naar Stichting Leergeld. U ontvangt later een waardebon van Stichting Leergeld. U ruilt de waardebon tegen het kledingpakket wat in onze dansschool wordt bezorgt. U krijgt van ons nog persoonlijke informatie en wij helpen u hierbij.

Wanneer moet ik het ooievaarspasje scannen?

Als u bij ons lid wordt kunt u na de proefles het pasje scannen. Wij noteren dit. Ieder kwartaal dient u bij ons het pasje te scannen. Via een email laten wij weten wanneer het nieuwe kwartaal weer start! Wij werken met afvinklijsten. Als u niet meer bij ons wil komen dansen, heeft u dezelfde opzeggingsvoorwaarden als iemand zonder ooievaarspas.

Ik wil graag opzeggen! Hoe doe ik dat?

U stuurt ons altijd een email of een persoonlijke brief. Daarin zet u de datum dat u opzegt (u kunt bijvoorbeeld aangeven dat u nog 2 maanden danst en dan gaat stoppen, of u houdt de datum aan van de dag dat u de mail/brief stuurt). Ook ontvangen wij graag de naam over wie het gaat, het lidnummer (wat u heeft ontvangen bij inschrijving per bevestigingsmail). Dan houden wij 1 volle maand aan en dit is uw opzegmaand. Over deze maand wordt nog een betaling gedaan en mag u gewoon les volgen. Voorbeeld 1: u zegt op per 25 februari. Dan betaald u de laatste maand van maart en bent u uitgeschreven per 1 april. Voorbeeld 2: u zegt op per 1 februari dan betaald u de laatste maand van maart en bent u uitgeschreven per 1 april. Wij houden altijd de nieuwe volle maand aan die na uw opzegdatum is (Lees algemene voorwaarden).

Ik wil een extra les, hoe geef ik dit door?

In onze school vult u het inschrijfformulier in. Daarin kunt u aanvinken dat het om een 2e les gaat.

Ik wil een andere les, hoe wijzig ik dit?

U stuurt ons een email met de persoonsgegevens en les waar er op dat moment in wordt gedanst. U kunt aangeven naar welke les u graag wilt. Wij bekijken dan samen of dit mogelijk is. De enige reden waarom dit niet zou kunnen is als dat lesuur vol zit of de leeftijd komt totaal niet overeen met de groep.

Mijn kind wil graag in het selectieteam, hoe werkt dat?

Ieder jaar hebben wij een promotie vanaf april/mei voor het nieuwe selectiejaar. De promotie en bekendmaking wordt verspreid via Social media, website, flyers en email. Daarin staat precies wat en wanneer er iets van u verwacht wordt bij de jaarlijkse auditie. Ieder jaar zullen er dansers zijn die voor een selectiegroep niet worden aangenomen. Wij vertrouwen erop dat ouders dit vooraf goed doornemen met hun kinderen als zij aan een auditie meedoen.

Wat voor kleding/schoenen moet ik aan?

Op onze website staat bij alle dansvormen beschreven wat je nodig hebt in die dansles. Bij twijfel kunt u het altijd aan de docent vragen of een email sturen.

Mijn kind is een maand niet geweest, krijg ik dat geld terug?

Helaas geven wij geen geld terug. U kunt de gemiste lessen inhalen op een andere dag. Mits er van tevoren is gecommuniceerd via mail of brief dat de leerling er een bepaalde tijd niet is. Wij overleggen dan met elkaar wat het beste is voor de leerling.

Wat kost een extra les?

Op onze website vindt u een tarieven tabel. Daarin vindt u per leeftijdcategorie het tarief voor een extra les. U vindt deze gegevens onder het tabblad “tarieven”

Ik heb geen mail ontvangen, hoe kan dat?

Als u geen mail ontvangt van ons zou het kunnen dat wij niet het juiste email adres hebben ontvangen of juist hebben ingevoerd in onze administratie. Wij kunnen hier samen naar kijken en het aanpassen als het verkeerd is ingevoerd. Wat u kunt doen is kijken of onze mail niet in uw spambox komt of dat uw email berichtenbox vol zit.